一人一個而家好想食嘅

我其實好多隻咪都鐘意… 係唔太鐘意食栗子…
生果多就更鐘意啦…

出去買件氹吓自己

我有原味同士多啤梨各剩半個係冰格!:yum:

1個讚

我想食車仔麵嘅豬大腸,不過依家真係唔敢搏!:sweat:

我都想 但係黑心集團我又唔買 聖安娜又真係麻麻地 要搵下有無黃店賣餅先得啦

幸福:slight_smile:

你住邊區呀?

滷水豬腸:drooling_face:

打邊邊:cry:

响屋企打住先吖

荃葵青我都OK…你有介紹嗎?[quote=“Libertea, post:67, topic:15210, full:true”]
你住邊區呀?
[/quote]

買返屋企打啦…

有所不知啦,我枕邊人成日話打邊邊會搞到屋企一陣味,所以咁耐以黎未試過係自己屋企打,最多返娘家打:cry:

呢區唔熟,葵廣係咪好多黃店,有冇蛋糕呀?
有冇上Facebook 香城online 黃色經濟圈睇吓?

打完噴返d 野囉 而家出街打係唔方便麻

唉呀,自己响廚房一人邊爐啦,打完開風扇好快冇味,我都好怕浸味,我勁開
空氣清新機。

葵廣多黃店 但係無蛋糕 有d ig shop 訂到 但又唔係咩特別日子 自己訂個蛋糕真係有d 傻
但係一件件果d 又唔知邊到有

好想食台式火鍋,酸菜白肉鍋 :baby_girl12_tehe:

陀梗bb 好想食壽司同埋雪糕呀 :baby_boy03_cry:

片皮鴨