一人一個而家好想食嘅

任何類型嘅米線!譚仔,南記

越式春卷撈檬:stew:

1個讚

好想食壽司,打邊爐

壽司魚生 幾個月冇食 :baby_girl03_cry:

壽司。

壽司

精進料理

買返屋企食吖

熱狗

可以買返屋企食吖

我想食日本pancake.

係咪梳乎厘pancake?

壽司魚生

黃糖多豆砵仔糕

帶子海膽

好食既蛋糕…

:drooling_face::drooling_face::drooling_face::drooling_face:

鍾意食咩蛋糕呀?

Yep! 呢個時勢,點會出到街啊:pleading_face:

鍾唔鍾意整嘢食?其實唔難整㗎!