燒台灣腸夾九層塔加蒜蓉
1個讚
咁真係要食呀!
鹽水雞
1個讚
麻辣火煱
1個讚
小窩米線,每次思鄉最掛住嘅嘢食
1個讚
拖羅
1個讚
我住外國嘅時候,只係會心思思想食米線,其他都冇嘢會掛住
buffet
譚仔,好耐冇食 
X 2
哈哈!就可以乜都食


好想飲宮崎日向夏果汁
1個讚
薑蔥蟹

























樣樣都想食
我住喺外國,呢邊食肆無得堂食,而家好想飲茶,好掛住啲點心
雲吞河
加醋
想食韓國紫菜包飯
間中會幫襯吓hungry korean
去日本食鐵板燒或者毛蟹
1個讚
韓式飯卷… 想食咗好耐…
2個讚
一次食勻多國菜