一人一個而家好想食嘅

快啲好返晒啦!我都好想出街食食食

會唔會令間屋好大陣味

韓國炸雞x2. 因為睇the king見佢地食果D功脆好正:joy:

我唔睇韓劇都會無端端諗起韓國炸雞:joy::joy::joy::joy::joy:

燒大大隻嘅龍蝦,啖啖肉:sweat_smile:

鹽水雞:heart_eyes:

蛋糕黃店

1個讚

想去葵廣食!!

哈 我驚搞到間屋好大陣味,所以吳敢係屋企整:rofl:

肉燥飯+珍珠奶茶

1個讚