快啲好返晒啦!我都好想出街食食食
會唔會令間屋好大陣味
韓國炸雞x2. 因為睇the king見佢地食果D功脆好正![]()
我唔睇韓劇都會無端端諗起韓國炸雞




燒大大隻嘅龍蝦,啖啖肉
鹽水雞
蛋糕黃店
1個讚
想去葵廣食!!
哈 我驚搞到間屋好大陣味,所以吳敢係屋企整
肉燥飯+珍珠奶茶
1個讚