唔介意!以前老人家話係祝福!
因為人地小朋友長大,所以唔岩着(姐係你小朋友着左個位快高長大既小朋友啲衫,都會一樣快高長大)
奶樽奶嘴就唔好啦!牌子又未必一樣!
玩具我都岩啊!
小朋友3分鐘熱度!玩幾玩就爛/唔玩!
所謂「舊」-對佢哋黎講冇玩過就係「新」
唔好浪費
我自己都唔太好意思送太殘的衫俾人,粗著嗰啲放回收箱算。送出去的都是靚靚少著的去街衫,又或是游泳保暖衣之類。
衫褲鞋襪我都ok,但會自己再擇,如果太殘或者唔鍾意個款,我會自己擺埋一邊唔要
我就完全唔介意,老人家話舊衫先好,軟熟D,我自己買既新衫仔都洗多幾次先著,但奶嘴同埋擺落口既就自己買
我自己都就黎生,好多身邊朋友都俾左舊衫,一黎環保二黎bb size 好快就唔岩
不過如果奶樽奶咀既話,自己都會抗拒二手,始終係衛生上問題
我個陣都好介意,朋友一句說話「當留啲錢第時買多野啲野俾阿b」開解咗我 
好朋友、親人俾就唔介意,3 5 識 7 就唔好啦。玩具可以洗可以抹都ok,我見阿b 出街玩playhouse 個d 都好開心,漸漸解開心結。
底衫褲,紗巾,奶樽奶嘴一定要全新,買mides 添!奶樽奶嘴膠個啲3-6 個月就要換新,所以唔可以要人2 手,你要話俾你99 知呀,老人家唔知你有咩鍾意唔鍾意。
1個讚
玩具、衫仔、床、highchair 會用二手,床單、奶樽、奶咀就會買新
奶嘴唔好,其他都ok.