全新衣物可能會有化學劑,就算洗完一次都可能有殘留,二手衫的好處是之前已洗多幾次。
食具和奶樽奶咀紗巾口水肩等就唔好用二手啦!
環保意識從細培養
我自己唔介意呀
朋友俾果d照著
但奶奶俾果d我全部掉哂無著,係因為佢俾果d太娘啦
唔係掉哂,係拎左落去回收
冇咩野架,你唔想得失佢既,俾你咪照袋,返到屋企先處置啦
我唔介意,好多衫褲都係二手,不過奶咀咁平,用二手好似唔係幾衛生
睇新舊程度同埋咩類型物品
衣物嗰啲冇咩所謂 努力減廢!
舊時啲講法話著健康小朋友啲舊衫會 容易啲養大/健康啲
用呢個諗法可能會令你易接受啲
如果唔太舊既衫ok既,我奶奶成日話如果原物主聰明讀書叻,著佢件衫可以沾染到佢啲聰明,不過呢啲老人家迷信野我唔信,當笑話聽
大部分都二手,唔係無錢,但愛護環境,點解要下下買新,着一陣又唔要,製造廢物。
ps其實我連奶泵都係二手
睇下係咩
3仔就無所謂
其他就no
我玩具都唔要2手
我會買新奶樽奶咀紗巾,其他無所謂個個小朋友都係寶貝唔會污糟
只限衫仔接受到,奶樽,鞋,餐具絕對唔得。
衫仔同其他用品,床仔BB車揹帶呢啲身外物冇所謂,有人送二手更好!但奶樽奶咀呢啲食落肚就唔好喇,消耗品又唔係好貴。
衫鞋我冇所謂。因為小朋友真係快大。同埋唔岩就自己再買過啦。
但奶樽冇記錯要6個月更換一次喎。因為啲膠常蒸唔可以重用。
其實紗巾咁污嘈都唔好意思俾人啦。
奶樽奶嘴都二手 
衫褲鞋二手都冇咩問題既
但內衣褲,紗巾就免喇
二手衫果d就ok
食落口果d就唔好了奶瓶奶咀no la

我唔介意衫褲果d,食用既就唔接受
介意
唔會用
我小朋友都有用二手野,high chair、car seat都係,本身bb車我都買左架勁新二手,但太大太重,賣返出去,買咗部新。我唔介意二手,有好多都好新,省返好多錢
我ok ar, 小朋友大得快,嗰陣時都好多謝好多朋友好好俾咗啲二手衫小朋友,慳唔少。
不過,奶樽同鞋就唔好啦。
鞋二手的話,唔同腳形會着壞腳。
食落口嗰啲更加唔好,因為衛生問題。
我指的是衫、褲、玩具可以二手。
唔介意,我小朋友細時都用唔少親戚朋友嘅二手野,老人家會話用人哋舊野仲好。