今日坐「黃的」有禮物收。

傾得好開心,我回佢幾個獨立口罩:laughing:

第一次用bot call車,好快有車。

圖片

27個讚

好靚啊,係咪類似post card既野?
文宣手足好有心,一直覺得上邊嗰張女手足海報喺連儂隧道俾人拆咗好可惜

類似,後面係月曆黎。女手足的確好靚。

1個讚

好靚喎!:+1:t2::+1:t2:

點call架?telegram?快唔快有車

買完大件貨會幫襯call4van
態度好

黃的點call?

今日2分鐘就有車。係telegram

「和你的」係由一班真心相信同認同黃色經濟圈嘅司機組成,Admin們從舊有嘅黃的圈更新班底,重整秩序,營造一個對司機們公平,保証乘客坐到自己友車嘅Call車平台

大家call車記得搵「和你的」啦:exclamation:

Call 車請㩒一下呢個bot​:point_down:t2:

:star2::star2: @WoliTaxi_bot :star2::star2:

收到柯打編號先係落單成功:bangbang:

2個讚

我都係用call4van, 之前同司機傾開知我係黃,佢特登送左一疊揮春俾我,臨走仲同我講香港人加油!

3個讚

1.要dl 左telegram (tg)先

2.Call 車請㩒一下呢個bot​:point_down:t2:

:star2::star2: @WoliTaxi_bot :star2::star2:

收到柯打編號先係落單成功:bangbang:

:point_up_2:t2:乘客版

:point_up_2:t2:channel

3個讚

好正:heart_eyes::+1:t3::+1:t3::+1:t3:

好正喎,好想要

推 真係好少人知 要宣傳

你仲有獨立口罩禁勁既:rofl:

正wo​:heart_eyes:

短途車接唔接柯打?

其實我唔係call過好多次,最短嗰次係港島西去銅鑼灣,

或者入去channel 到問下

下面4張postcard和你宵我有拎過

張張都好靚 :baby_boy10_heart:

1個讚

正呀! 我上次係收到手足整既fortune cookie

2個讚

點樣設置用戶I D, 唔係每個人set up telegram已經有自己嘅名咩? 係咪要另外再設置多個ac?

圖片