傾得好開心,我回佢幾個獨立口罩
第一次用bot call車,好快有車。

傾得好開心,我回佢幾個獨立口罩
第一次用bot call車,好快有車。

好靚啊,係咪類似post card既野?
文宣手足好有心,一直覺得上邊嗰張女手足海報喺連儂隧道俾人拆咗好可惜
類似,後面係月曆黎。女手足的確好靚。
好靚喎!

點call架?telegram?快唔快有車
買完大件貨會幫襯call4van
態度好
黃的點call?
今日2分鐘就有車。係telegram
「和你的」係由一班真心相信同認同黃色經濟圈嘅司機組成,Admin們從舊有嘅黃的圈更新班底,重整秩序,營造一個對司機們公平,保証乘客坐到自己友車嘅Call車平台
大家call車記得搵「和你的」啦![]()
Call 車請㩒一下呢個bot![]()
![]()
@WoliTaxi_bot ![]()
![]()
收到柯打編號先係落單成功![]()
我都係用call4van, 之前同司機傾開知我係黃,佢特登送左一疊揮春俾我,臨走仲同我講香港人加油!
1.要dl 左telegram (tg)先
2.Call 車請㩒一下呢個bot![]()
![]()
@WoliTaxi_bot ![]()
![]()
收到柯打編號先係落單成功![]()
乘客版
channel
好正



好正喎,好想要
推 真係好少人知 要宣傳
你仲有獨立口罩禁勁既
正wo
短途車接唔接柯打?
短途車接唔接柯打?
其實我唔係call過好多次,最短嗰次係港島西去銅鑼灣,
或者入去channel 到問下
下面4張postcard和你宵我有拎過
張張都好靚 
正呀! 我上次係收到手足整既fortune cookie
點樣設置用戶I D, 唔係每個人set up telegram已經有自己嘅名咩? 係咪要另外再設置多個ac?
點樣設置用戶I D, 唔係每個人set up telegram已經有自己嘅名咩? 係咪要另外再設置多個ac?
