正 
原來有黃的搭,我真係見識少
我都有叫過黃的, 但冇禮物呀… 除咗黃的, 我覺得CALL4VAN嘅司機都好好人
Thx, 今日搭咗啦。 我係短途客,都接柯打
1個讚
好靚呀 
thank you!
即join thank you 支持黃色經濟圈
黃色經濟圈係有用嘅 
2個讚
等我都試下,頂唔順藍絲司機
擴大黃經濟圈![]()
1個讚
黃的台既文化,真係要大力支持佢哋,但我仲未太敢call短程。

1個讚
短程車我試過喇


1個讚