今日坐「黃的」有禮物收。

:+1:t2:

原來有黃的搭,我真係見識少

我都有叫過黃的, 但冇禮物呀… 除咗黃的, 我覺得CALL4VAN嘅司機都好好人

Thx, 今日搭咗啦。 我係短途客,都接柯打

1個讚

好靚呀 :baby_girl10_heart:

thank you!

即join thank you 支持黃色經濟圈
黃色經濟圈係有用嘅 :mechanical_arm:

2個讚

等我都試下,頂唔順藍絲司機

擴大黃經濟圈:muscle:

1個讚

黃的台既文化,真係要大力支持佢哋,但我仲未太敢call短程。

圖片

1個讚

短程車我試過喇:+1:t2::+1:t2::+1:t2:

1個讚