呢班係我認識既警察?

自從721後,徹底對呢班野死心:expressionless:

等天收,成班大賊

完全死心,成班垃圾

比班咁嘅嘢黎管治香港,邊睇到前景 :baby_girl11_sleep:

1個讚

我地認識既警察係屬於英治時代既香港皇家警察
唔係而家嗰班公安

唔使講大賊啦,見隔離人士都唔敢啦,一早縮埋一二角,早排先推班民安隊守隔離營,俾人話先搵二三十個去守閘口:unamused:

成班垃圾
究竟佢地幾時有報應

1個讚

可能三條狗會點返佢去呢, 俾我就會報我向 XXXX 狗隻編號報案佢叫我打過黎

上年我遺失銀包,都只是上網報失,自行print 返張報失紙,現在警局間間都在門外封晒水馬,我都感覺唔到佢地原來的職責是幫助市民

唔識左大半年啦

牲畜

渣滓

上年中開始 已經冇警察