呢班係我認識既警察?

好嬲好嬲。

圖片

呢班 612 起就認識到依家 la wo

未見過人變動物? :rofl:

我養過既動物好溫馴好聽話,呢班係土匪。

2個讚

點解要咁裝兇作勢?真係有大賊或者有危險果時肯定躲埋一二邊啦!真係睇佢哋唔起

721已經示範左一次

1個讚

絕對唔係

721之後⋯最少俾li班死黑警嚇左三獲,獲獲都係黨鐵

睇相已見有報應係黑警身上了,完全失智!
根本已經唔係一個正常人。

對住手無寸鐵嘅平民咪咁囉,垃圾

我跟唔切d新聞,日日新鮮次次顛

佢地邊有一次唔癲,次次都好似未食藥

1個讚

應該係食左藥high大左

2個讚

今時今日如果我係街比人打刧,真係未必會報警。

3個讚

係你哋自作多情,popo 不嬲都係咁。
從來都無進步過。

唔好話俾人搶野,就算係其他事,我都唔會報警,根本冇用,而家班黑警唔係保護市民,係攞正牌打人

又發癲喇,真係痴線架

佢哋根本係咁,無變過。

係。
試過報失身分證,佢哋話幫唔到我,我當然知佢哋廢幫唔到我啦。
我係要張報案紙,萬一身份證畀人做犯法嘢,都有證明唔係我做。
又係我堅持仲要hea我,要我逐隻錯字圈出嚟。。。

趙家賢個助理點辦?會唔會好似金仔咁vegetative state?

睇佢地唔起,垃圾

4個讚

我都試過,唔見銀包,我係街見到有警察,佢同我講叫我打999,我真心以為自己聽錯