721後,呢班係人渣!
黑警死全家
有名俾你叫毅進仔
1個讚
我上年底為左要拎張報失紙,去差館報失。但驚到要揾 friend 陪先敢入差館。
係自從上年612之後
開始覺得根本唔係我眼中嘅警察
1個讚
佢哋係唔係係前世未射過
今次咁鐘意揸住技炮亂射 
佢哋真係低能wor,
999係咁用ka?
咁又唔洗怕,我哋都係良好市民
依家香港唱首歌都唔容許
過幾年,可能香港全部歌都要唱好中國
CLS 垃圾渣滓
1個讚
大家記得登記做選民!
2個讚
其實呢個先係真面目
良好市民都會怕黑社會的
1個讚
係⋯好快又整條國歌法
2014年我仲相信警察有好人,但721後,就算身邊識人當差不滿警方,只能抱歉,要怪,怪你班同袍。
黑社會仲有良知過佢哋。
佢哋只係門口狗,無gear佢哋係nothing.
1個讚
三萬條廢柴
2個讚
同細個讀書差好遠
係⋯佢地仲衰過班黑社會
佢地已經變到拎起支槍舉住向人頭都可以理直氣壯。。。。。。