呢班係我認識既警察?

721後,呢班係人渣!
黑警死全家

有名俾你叫毅進仔

1個讚

我上年底為左要拎張報失紙,去差館報失。但驚到要揾 friend 陪先敢入差館。

係自從上年612之後

開始覺得根本唔係我眼中嘅警察

1個讚

佢哋係唔係係前世未射過
今次咁鐘意揸住技炮亂射 :baby_girl09_question:

佢哋真係低能wor,
999係咁用ka?

咁又唔洗怕,我哋都係良好市民

依家香港唱首歌都唔容許

過幾年,可能香港全部歌都要唱好中國

CLS 垃圾渣滓

1個讚

大家記得登記做選民!

2個讚

其實呢個先係真面目

良好市民都會怕黑社會的

1個讚

係⋯好快又整條國歌法

2014年我仲相信警察有好人,但721後,就算身邊識人當差不滿警方,只能抱歉,要怪,怪你班同袍。

黑社會仲有良知過佢哋。
佢哋只係門口狗,無gear佢哋係nothing.

1個讚

三萬條廢柴

2個讚

同細個讀書差好遠

係⋯佢地仲衰過班黑社會

佢地已經變到拎起支槍舉住向人頭都可以理直氣壯。。。。。。