本來都好地地㗎,而家無飯開

啲人叫下唱吓歌咪有佢囉,而家比班警察搞一搞,成個商場都要關門大吉,唔使做生意咩?
圖片

3個讚

身為媽媽我同個女係商場試過唔只一次遇過和你shop,距見到黑色衫哥哥一d都唔驚仲一齊叫口號,然後再入商場食飯,依家黑警下下咁衝入去,真係會嚇親小朋友,唱歌都唔比,痴線!

3個讚

和平集會自由都無,777仲死撐無變

2個讚

啲人黎唱歌都識幫襯下啲舖頭,經濟已經唔好仲要比佢封咗成晚都做唔到生意、真係慘

4個讚

思想自由都吾可以有,點會重有遊行集會的自由?

1個讚

d人唱下歌就散,係都要出動令場面嚇人

:baby_boy02_angry:

從來都係黑警搞到人冇得做生意

3個讚

講真 有咩需要用咁多警力 用咁多人都係為啖氣
:baby_boy01_smile:

其實根本就係咁,某次行apm又行行下要走

其實好多野都唔關佢地事
佢地識諗就唔會搞到咁
本身都係反修例,都未有五大訴求
係佢地搞事我地至要求獨立調查委員會/解散同重組警隊
自作自受 :baby_girl02_angry:

1個讚

班黑警仲要諷刺太古嘅趙議員冇咗隻耳仔,好乞人憎

水平低就係咁

1個讚

佢地一向成事不足 敗事有餘
冇一次例外:angry:

3個讚

班黑警痴Q左線,耐左冇發癲又黎了

之前係apm夜晚食飯

有香港人好和平唱緊歌

突然有班警察衝入嚟捉人

仲大大聲呼喝d人

癲到一個點

1個讚

我都唔明。。唱下都唔得,咁想點。
真係要迫到d人出黎打打殺殺嗎,,吼

1個讚

其實d商戶都怕左警察,警察一出現就=會亂打人/放TG, 商戶為左員工嘅人身安全都會關門俾員工盡快離開。唉,本來係除暴安良好正氣嘅工作,依家好似過街老鼠咁,見到佢地好似見鬼咁:unamused:

3個讚

睇住趙家賢喊,真係覺得好傷心

2個讚

我試過有次係太古城都有人唱榮光, 啲security 好緊張, 但佢地好和平, 唱完就散, 完全無攪事。
講真無popo就無事, 專係挑釁啲後生仔。

1個讚