商戶冇得做生意真係要多謝班Popo又搞事
我成日覺得係啲大粒俾指引啲細, 唔係點會咁癲。
真係有需要佢地時,就調頭走,冇佢地既事,就反而就衝晒出黎claim OT。
最無奈係,警暴仍然未有方法制衡。
呢個一定,冇上面大佬撐,班黑警會咁癲。![]()
![]()
![]()
由上至下冇一個是無辜的
一個二個就算冇份打人,佢地都係共犯
望住同事犯罪
唔舉報、唔拘捕 
啲大粒叫佢去死,佢係咪會去死啊?
佢地班藍絲會話係班後生攪破壞,根本d商戶見到班黑警都已經即刻拉閘
本來好地地,喺 Agnes B 飲緊咖啡,唱歌嘅時候啲舖頭都仲係開緊,係班皇軍搞到要閂門㗎,所有街坊都睇到!
我知⋯我親身經曆過,果次係德福,成班癲左咁
我係黨鐵都係,入閘都俾大聲喝,我反工wor
大家記得登記做選民,趕走建制派!
垃圾黑警!
唱歌都唔得
從來商舖(藍黑底除外)都只會因為狗而關門,唔會因為示威者
係⋯
我諗住5月1日去罰黃店
借抗疫,真打壓!
無警察時治安咪會好
1個讚
根本有佢地係到,嚇到嚇死
係囉
對住手無寸鐵嘅市民陀槍實彈,痴晒線!
見到佢地先危險