太古好多人 !

太古好多人

9個讚

大家小心啲

到到都多人。。。。郊外更多。。。

坦白講我自己都開始頂唔住。。。屈響屋企屈到人都癲。 成日拎住手機iPad… 我真係驚會玩到腦退化

好擔心又被黑警打:sob::sob::sob::sob::sob:

好多狗在商場外呀!大家要小心!

多人驚黑警玩嘢

太古有活動。。。唱榮光

2個讚

:pensive:

多左好多人叫獨立

3個讚

記得係附近買少少野keep單!

手足姐妹們都要小心,mon住tg,有唔妥要be water

狗仲多過市民,係唔係痴線架:rage::rage:

手足從來冇放棄過:muscle:t2:

4個讚

打記者:face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth:之後閃左

大家要小心,加油:muscle:

大家小心d

Ic…我睇到新聞喇。。。又拉 :baby_boy03_cry:

所有反政府嘅聲音都唔可以有

希望平平安安

1個讚