太古好多人 !

太古城中心即將關閉

要平安。

好感動!小心啲

我都係,大家一定要小心。

已經趕緊,班黑警太耐冇癲,好擔心班後生會唔會俾黑警傳染肺炎

我睇緊 癲狗live

邊度有live?

https://www.facebook.com/maddog.hk/videos/238650870538319/

願榮光歸香港,早日來臨

Thx! 不過我click 咗無反應!:sweat:

狗非法集結

見到班黑警就討厭

2個讚

要平安…

求下你地。要平平安安!
d​:dog2:好癲:confounded:
冷靜唔到……

不是送頭,要平安。

今晚個指揮官係陶輝

手足要安全呀:pray:t2:

多謝手足,要平安無事呀!

好擔心個助理

好似話醒返啦

3個讚

見到有咁多人好感動

2個讚