
1967-1984年出生港人要補打麻疹針
https://www.chp.gov.hk/tc/features/101938.html
抽時間去打針啦,有得網上預約。
Thx
如果我唔sure 再打會唔會有咩問題呢。。。
打針之前要填份責任問卷,我填唔肯定有冇打過,負責果個護士話唔肯定就打返晒兩針。
thanks

點解要補打?
我打過德國麻疹,咁仲需唔需要再打?
推。有需要嘅人留意啦。
歐美最近多咗人有麻疹。
click入去條link到睇下,佢有個表說明。
謝謝!
好多人無哂抗體。
舊年日本大爆麻疹,就係佢地國民無香港咁打麻疹。
多謝資訊
我冇左針卡,就咁打去問同身分證就得?診所唔會收費?
明白
click入去條link到睇呀,有哂詳細資料架。


非常有用
要打,德國麻疹針同呢支係兩樣野
依家免費打,帶身分證唔洗針咭
佢話冇問題架,可照打