1967-1984年出生港人免費補打麻疹針

圖片

1967-1984年出生港人要補打麻疹針
https://www.chp.gov.hk/tc/features/101938.html

抽時間去打針啦,有得網上預約。

8個讚

Thx

如果我唔sure 再打會唔會有咩問題呢。。。

打針之前要填份責任問卷,我填唔肯定有冇打過,負責果個護士話唔肯定就打返晒兩針。

1個讚

thanks

:baby_girl06_shock:

點解要補打?

我打過德國麻疹,咁仲需唔需要再打?

推。有需要嘅人留意啦。
歐美最近多咗人有麻疹。

2個讚

click入去條link到睇下,佢有個表說明。

謝謝!

好多人無哂抗體。

舊年日本大爆麻疹,就係佢地國民無香港咁打麻疹。

2個讚

多謝資訊

我冇左針卡,就咁打去問同身分證就得?診所唔會收費?

明白

click入去條link到睇呀,有哂詳細資料架。

:clap:t2::clap:t2::clap:t2:非常有用

要打,德國麻疹針同呢支係兩樣野

依家免費打,帶身分證唔洗針咭

1個讚

佢話冇問題架,可照打