謝謝
正, 唔該哂。
Thx 
多謝分享
捱兩針…
Link has an Error
唔係只差一針咩?
@MrsYellow 護士話佢有機會捱兩針
麻疹係打兩針呀
知道, Thx~
居然67前要化驗證明
老人家實唔肯去驗
咦?即係1977年肯定冇打過?
我同上面位jm撞名,爭個underscore
你應該係想答 @Mrs_Yellow
可能有,可能無
幾好
佢哋嗰時真係herd immunity,差唔多個個中過,通常有抗體唔使打


因為舊年日本&美國爆麻疹,我剛好要去美國一個月,那那臨在診所打左了,支針都唔平,相熟醫生收我$5XX
唔需要⋯我問過醫生
唔該晒!