1967-1984年出生港人免費補打麻疹針

謝謝

正, 唔該哂。

Thx :baby_girl01_smile:

多謝分享

捱兩針…

Link has an Error​:thinking:

唔係只差一針咩?

@MrsYellow 護士話佢有機會捱兩針

麻疹係打兩針呀

知道, Thx~

居然67前要化驗證明:sweat:
老人家實唔肯去驗:sweat:

咦?即係1977年肯定冇打過?

我同上面位jm撞名,爭個underscore​:joy:你應該係想答 @Mrs_Yellow

可能有,可能無:joy:

幾好

佢哋嗰時真係herd immunity,差唔多個個中過,通常有抗體唔使打:sweat_smile:

:+1:t2::+1:t2:

因為舊年日本&美國爆麻疹,我剛好要去美國一個月,那那臨在診所打左了,支針都唔平,相熟醫生收我$5XX

唔需要⋯我問過醫生

唔該晒!