係咪?
4個讚
總之唔配做人類
2個讚
絕對是,眼盲,腦殘
1個讚
非常同意
每次諗起小朋友要用m巾止血就

係喪屍先無感覺無人性
1個讚
不能同意更多
仲要俾佢地話反轉頭我地有問題
係,我覺得已經唔關政治問題,係是非黑白,一個人有冇良知同人性!
事後仲可以講出啲滅絕人性嘅說話,說話簡直唔配做人!應該話唔配做任何生物!
太可怕!
1個讚
完全係,仲要俾佢地話反轉頭
佢地絕對係破壞法治既幫兇 同7婆一樣真係唔死都無用
請支持前線記者!
請大家支持YouTube戰線,你的Like和Share是我們最大的原動力,當然仲要Subscribe 埋啦~我們需要你的支持!
仲撐嗰啲721藍絲暴徒完全系無良知,但系呢d人仲會話其他人先系無良知,真系人蠢無藥醫 
大把呢d人

同意!眼盲心又盲
同意,根本唔係人。
唔係蠢,係變態
同意! 完全係滅絕人性的畜生!今晚班死黑警又搞太古城喇
佢地根本唔係人,係畜牲
生活左響香港幾十年,一直以為就算捉到犯左重罪嘅犯人,都唔可以咁樣打人
不過到呢幾個月先知原來香港黑警一直都有打犯,只係我地以前睇唔到咁多,以前冇周街都係拍片電話,打左都唔覺, 五年前暗角黑警都以為神不知鬼不覺
而家就更加因為最大果個警甴都睇電影睇上腦, 下面果批更加肆無忌彈
1個讚
