721,831後仲撐警嘅嗰啲唔係藍屍,係喪屍

係咪?

4個讚

總之唔配做人類

2個讚

絕對是,眼盲,腦殘

1個讚

非常同意

每次諗起小朋友要用m巾止血就:sob::sob::sob:係喪屍先無感覺無人性

1個讚

不能同意更多

仲要俾佢地話反轉頭我地有問題

4個讚

係,我覺得已經唔關政治問題,係是非黑白,一個人有冇良知同人性!
事後仲可以講出啲滅絕人性嘅說話,說話簡直唔配做人!應該話唔配做任何生物!
太可怕!:scream:

1個讚

完全係,仲要俾佢地話反轉頭

佢地絕對係破壞法治既幫兇 同7婆一樣真係唔死都無用

請支持前線記者!

請大家支持YouTube戰線,你的Like和Share是我們最大的原動力,當然仲要Subscribe 埋啦~我們需要你的支持!

仲撐嗰啲721藍絲暴徒完全系無良知,但系呢d人仲會話其他人先系無良知,真系人蠢無藥醫 :baby_girl06_shock:

大把呢d人:rage::rage:

同意!眼盲心又盲:face_with_symbols_over_mouth:

同意,根本唔係人。

唔係蠢,係變態

同意! 完全係滅絕人性的畜生!今晚班死黑警又搞太古城喇

佢地根本唔係人,係畜牲

生活左響香港幾十年,一直以為就算捉到犯左重罪嘅犯人,都唔可以咁樣打人
不過到呢幾個月先知原來香港黑警一直都有打犯,只係我地以前睇唔到咁多,以前冇周街都係拍片電話,打左都唔覺, 五年前暗角黑警都以為神不知鬼不覺

而家就更加因為最大果個警甴都睇電影睇上腦, 下面果批更加肆無忌彈

1個讚