我真心覺得,捉到都唔使咁樣打,仲有呀,係咁拖住個女仔係地下拖,再唔係一野打落個頭到
我覺得打犯以前一定有,不過可能係專打D強姦犯人渣之類。現在就算真犯咗事去拘捕人,班克敬根本唔可以濫用私刑!而家俾我哋見得到下下打頭、樓斷手腳,見唔到嗰啲咪仲恐怖!砌人生豬肉、所謂嘅拘捕嘅原因已經唔合情理,佢哋根本就係罔顧法律!嬲到震
班死藍絲一定係話
唔想俾人打都唔會走出嚟
把口都唔係老豆老母講出嚟
1個讚
係wor…痴到一個點
政府比權佢哋執法唔係濫用暴力,藍屍智障唔會明
1個讚
眼盲
心都盲
所以,我與撐警的藍屍已再見不再是朋友。fb上已unfriend了一批。因為,佢哋係歪理一堆。見都費事見。當係清下個list.
同意
同撐警者做朋友影衰自己
港豬尚可
我都係⋯之前我同學Group有個又係藍絲,又係成日發表偉輪,根本冇人想理佢
咩出得黎預左俾人打
頂,真係一講佢地d pk說話d火就上黎
血壓上升,心跳加速
唔洗到721,佔中嗰時向身無寸鐵嘅年輕人放87粒催淚彈已經係喪心病狂,撐警嘅人一係俾假新聞誤導,一係冇良知。
到而家仲撑警嘅人唔單止冇資格做人類,連生存喺呢個世界都冇資格。
1個讚