HKTV mall 固然係正, 但想問下大家有無用光時

同埋有咩用後感

3個讚

有,等得耐,其餘冇問題

我為信念,唔會介意等

5個讚

買啲咩多

有呀,第一張單真係等得耐既,果時初初開張,之後買過幾次,一兩個星期到貨啦!

係少款揀啲,希望大家多啲支持,佢地資金多啲就會好啲!比啲時間,真香港人既錢養返真香港人 :baby_boy10_heart:

黃既網購仲有重光號,都試過,又係一兩星期,佢地同光時一樣,職員到物流都係黃 :baby_boy12_tehe:

等得太耐, 10月訂3月先送俾我
我會選擇幫襯其他黃店例如Hellobear, guruguru同蔬菜革命, 光時真係無下次

1個讚

個個月買現金卷等遲d入伙就用

我買咗禮品卡。
但唔急買嘢,就由佢先:wink:

依家可以做2星期內送貨啦
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=225650905492446&id=107180774006127&tn=%2As%2As-R

1個讚

有啊,光時送貨d哥哥仔都好好禮貌

除咗零食, 暫時貨量選擇都偏少,所以淨係買禮品卡課金, 遲下多啲選擇會買下嘢

暫時都未幫襯過:see_no_evil: guruguru就有

仲好大隻:rofl:

有,用過光時同重光,一月底買,二月尾到。等得比較耐,但都會keep住幫襯。希望貨源會多啲

1個讚

Ok 喎我買啲唔急嘅用品 e.g. 白花油、飲品、m巾

一開始真係耐
依家快左好多啦
可以再試下
起碼佢係第一間打正旗號請義士

1個讚

其實光時d貨少又貴過出面又等得耐
長願好難同人打

不如學阿布泰
但做台灣雜貨,食物
做大d仲可入台灣農產品
台灣又多手足請捚佢哋幫手
開個non mic生活圈:laughing:

幫襯過一次,但成日冇貨:cry:

佢而家喺阿布泰攞貨

我啱啱都入咗去睇,好想幫襯,但發覺選擇真係好少,如果想買滿$500免運費都有啲困難:thinking:

有~
未有野買,就買左gift card