HKTV mall 固然係正, 但想問下大家有無用光時

希望可以養活一班後生仔啦

有買開,但真係冇乜貨賣,好多時為支持手足而買。重光號都係。

Mill mill 廁紙好用,
仲有爆谷:heart:我試左芝士味 辣魷魚味 蕃茄味,3隻都好正

我想買呀!但真係成日乜都無貨。

1個讚

我都好想買,但冇乜選擇,成日都冇辦法湊夠免運…

個陣啱啱開始搞 俾多次機會 :baby_boy03_cry:
hktvmall咁大間公司一開始都俾人鬧到傻

其實我想大家都唔介意等得耐,但最慘又最好的是成日都俾人掃曬 d 貨
希望快 d 有好多貨啦