特首︰有信心「守得住」疫情

我只係記得佢叫人唔好戴口罩,戴左都要除返落黎

真係頂佢唔順:triumph:
守得住都係多得班手足同醫護,仲有靠香港人自律
靠你?食得:poop:

1個讚

因為班醫護, 香港才能有今天:pray:

1個讚

仲話要秋後算帳班醫護⋯佢條柒婆真係痴上腦

我更加希望佢守得住佢婚姻及英國籍

Agree

同埋功勞一定無佢份

同感。佢講少句當幫忙。呢論難得清淨佐好多。快啲去做實事吧啦。。。。。

有冇多謝過一直守在前線的醫護人員?
有冇感謝過一直比意見政府既醫療專家?

從來只係識感謝中央政府、廣東省其他省政府支持自己,咁刻意冇用,係人都知你想比credit比內地,但香港人絕不賣帳。

我地係只會多謝醫護,好早就企出黎支持全面封關,又同時係最危急關頭,先放下分歧,從回崗位,守住香港。謝謝全港醫護。

1個讚

佢把握每個時間去刷鞋