特首︰有信心「守得住」疫情
佢又想出嚟呃like 
特首︰有信心「守得住」疫情
佢又想出嚟呃like 
佢次次呃like 都係比老共睇

想嘔
好唔好少說話,多做事
俾佢咁講一講「守得住」我仲驚…
大家小心,唔好放鬆,stay at home啊!
佢後知後覺地做事囉

錢比僱主都叫做事架
見到佢就覺心煩
而家咁多行業停工,傾掂點賠償未?
未喇!
你諗下! 叫失業人士去拎綜援, 排到幾時先拎到?
癡線
而家機舖,美容都停成個月,點攪?
點攪?
無野搞到
佢哋唔係零售, 飲食
等運到
好慘 佢哋
咁仆街啦,
每次佢支持邊到就死邊到。。。
bbkaka:
點攪?
無野搞到
佢哋唔係零售, 飲食
等運到
好慘 佢哋
就算補返三幾萬,都唔夠交租
真係唔該佢,幾時先很落台
咁仆街啦,
每次佢支持邊到就死邊到。。。
燈神

返三幾萬,都唔夠交租
3 幾萬早已不是錢
最緊要土生土長香港人,想申請綜援,嚴過班大陸人申請
幾時先很落台
佢想連任![]()
細細間應該都係呢d數
唔X係嗎
仲要玩香港人幾耐