特首︰有信心「守得住」疫情

特首︰有信心「守得住」疫情

佢又想出嚟呃like :baby_girl07_surprise:

佢次次呃like 都係比老共睇:roll_eyes::roll_eyes:
想嘔

好唔好少說話,多做事

俾佢咁講一講「守得住」我仲驚…

大家小心,唔好放鬆,stay at home啊!

1個讚

佢後知後覺地做事囉:roll_eyes::roll_eyes:
錢比僱主都叫做事架

1個讚

見到佢就覺心煩

1個讚

而家咁多行業停工,傾掂點賠償未?

未喇!
你諗下! 叫失業人士去拎綜援, 排到幾時先拎到?
癡線

而家機舖,美容都停成個月,點攪?

無野搞到
佢哋唔係零售, 飲食
等運到
好慘 佢哋

咁仆街啦,
每次佢支持邊到就死邊到。。。

就算補返三幾萬,都唔夠交租

2個讚

真係唔該佢,幾時先很落台

1個讚

燈神

carrie-14_2fJue_1200x0

3 幾萬早已不是錢

最緊要土生土長香港人,想申請綜援,嚴過班大陸人申請

1個讚

佢想連任:roll_eyes:

細細間應該都係呢d數

唔X係嗎 :baby_girl06_shock:仲要玩香港人幾耐