特首︰有信心「守得住」疫情

一check 戶口,唔通幾萬蚊都冇咩?

信佢一成,雙目失明

叫佢收皮:expressionless::expressionless:

2個讚

係呀! 香港人已是二等公民:cry::cry:
土生土長 無特權

18歲以下無1萬, 但新移民有, 咩玩法?

佢講呢句仲驚,講少句當幫忙

我聽KOL 講

我記得佢未返嚟香港,
我已經响藥房排隊賣口罩

係wor,上次有個新移民係CCTVB喊晒口話
唔公道,你對香港做過咩黎,稅有冇交過,如果佢要講公道,咁唔該連18歲以下香港出世小朋友都應該有一萬

我過年前買咗, 之後就恐慌性搶

我公司有得訂,之前訂左兩盒口罩,早兩日知我個fd冇口罩用,送左盒比佢

1個讚

係呀! 不過禁。。。。。 18 歲以下 9 月沒資格投票播:joy_cat::joy_cat:
你估老共蠢咩!

有著數就講公道,交稅又唔見有份交

1個讚

慳啲啦 _ 婆 :rage:, 香港人守得住疫情 關你叉事咩 ! :angry:

1個讚

最無奈就係咁,不過我地代佢地投一票

1個讚

一定投:muscle:t2::muscle:t2: 我哋要為年青人發聲, 不能再沈默

1個讚

未係,唔係香港人有SARS經驗,自己救自己,等條柒婆黎救,香港人一早死左

1個讚

所以佢叫班失業人士去申請綜援,真係難聽過粗口

多得蒙面法,我先會買口罩。

1個讚

我諗過左li個疫情,我會買盒口罩看門口

係⋯班年輕人負出得太多