一check 戶口,唔通幾萬蚊都冇咩?
信佢一成,雙目失明
叫佢收皮

2個讚
係呀! 香港人已是二等公民![]()
![]()
土生土長 無特權
18歲以下無1萬, 但新移民有, 咩玩法?
佢講呢句仲驚,講少句當幫忙
我聽KOL 講
我記得佢未返嚟香港,
我已經响藥房排隊賣口罩
係wor,上次有個新移民係CCTVB喊晒口話
唔公道,你對香港做過咩黎,稅有冇交過,如果佢要講公道,咁唔該連18歲以下香港出世小朋友都應該有一萬
我過年前買咗, 之後就恐慌性搶
我公司有得訂,之前訂左兩盒口罩,早兩日知我個fd冇口罩用,送左盒比佢
1個讚
係呀! 不過禁。。。。。 18 歲以下 9 月沒資格投票播![]()
![]()
你估老共蠢咩!
有著數就講公道,交稅又唔見有份交
1個讚
慳啲啦 _ 婆
, 香港人守得住疫情 關你叉事咩 ! 
1個讚
最無奈就係咁,不過我地代佢地投一票
1個讚
一定投![]()
我哋要為年青人發聲, 不能再沈默
1個讚
未係,唔係香港人有SARS經驗,自己救自己,等條柒婆黎救,香港人一早死左
1個讚
所以佢叫班失業人士去申請綜援,真係難聽過粗口
多得蒙面法,我先會買口罩。
1個讚
我諗過左li個疫情,我會買盒口罩看門口
係⋯班年輕人負出得太多