見到有個靚太,一望原來係郭晶晶,佢真人靚過上鏡好多!平時係媒體見到佢兩公婆,感覺有d肉地,原來真人好正常
佢同兩個小朋友全英文對答,完全無B6音,d英文好過好多港嗎… 完全唔係bb drink唔drink water 呢類
見到有個靚太,一望原來係郭晶晶,佢真人靚過上鏡好多!平時係媒體見到佢兩公婆,感覺有d肉地,原來真人好正常
佢同兩個小朋友全英文對答,完全無B6音,d英文好過好多港嗎… 完全唔係bb drink唔drink water 呢類
應該搵人補英文
可能小朋友學時又學埋
郭晶晶係中國人,霍啟剛又唔知係咩政協,點解唔講普通話?
咁晶晶都好努力,運動員自細習訓,養成好學不倦嘅精神。
小朋友讀國際學校?
平時無追開佢地d動態
呢樣我覺得抵讚
好多B6媽會同小朋友講普通話
唔知你哋知唔知邊個係孫玥(女排) 我同佢係街坊 佢同囡囡係全廣東話對話
運動員總有一份驚人毅力克服困難
如果孫玥唔係廣東人,咁快學好廣東話係要好勤力!
佢地自細就要刻苦訓練,競爭又大。 冇番咁上下毅力都唔可以代表國家出賽
話晒入左名門之後,點可以唔搵老師教下英文!
以前係大陸應該操水操到唔洗讀書架喎?
咁愛國點解唔講煲冬瓜?!
是江蘇人 , 我欣賞佢努力溶入他鄉生活
知,好鍾意她
唔知喎,聽講國際學校都好著重普通話
八卦問,佢老公依家做緊乜?
應該係幫家族打工,就算唔做野每個月係屋企個基金拎生活費都好好洗
之前好似係B6拍真人show
唔知喎,聽講國際學校都好著重普通話
一dd啦
郭晶晶好有性格!
行業:演藝界