頭先見到郭晶晶+霍啟剛一家

孫玥 :baby_girl10_heart:
佢好高呀:laughing::laughing::laughing:

1個讚

之前因為工作關係見過佢地
真人幾 nice,感覺上無乜架子

講英文應該係真既,睇維基霍啟剛好似英國讀書番黎
始終講英文國際語言
唔通仲講蟈語咩

濶太嚟講郭晶晶算討好既一個,低調又唔會炫富,幾鐘意佢

3個讚

應該不是…

小朋友細時讀邊間幼稚園之前有睇過下d 8卦新聞

不過讀讀下轉都唔出奇

真人竟然一dd土味都無(平時睇相土土地:face_with_hand_over_mouth:)真係濶太/靚太feel

1個讚

小朋友讀spcc

係邊樹見到架?

香港:rofl:

1個讚

政協講外語扮洋人咁奇怪, 這是外國勢力啊!

1個讚

我只係聽到晶晶講嘢
霍生無講嘢:crazy_face:

揸外國passport 講英文,愛國政協。

1個讚

朋友識得佢地,話佢地教小朋友方法唔係公主王子,要小朋友親力親為落手落腳做,家教唔錯

3個讚

晶晶唔show off,夠貼地又親切,係幾得人鍾意。

1個讚

以前睇女排
幾鍾意孫玥
佢有個花名叫"小可愛"

1個讚

爸爸也是貼地丶親民,spcc 舊生。

1個讚

中環出入的扮上等大陸人都鐘意講英文,扮唔識中文

闊大中我最中意就係晶晶了
之前睇過佢同佢老公參加國內既amazing race?
覺得佢好多野都親力親為, 唔放棄嗰種精神
仲要無架子又親民
真係好佩服佢
同埋睇得出佢老公真係好鍚佢 :baby_boy10_heart:

2個讚

咁又唔使咁講嘢

都有港媽/港女鐘意講英文扮唔識中文㗎

2個讚

一講起佢, 我不期然諗起佢踎底地下的大媽look