




今次又係抽濕機?
唔係抽濕機呀,只係我覺得電器中抽濕機好危險,所以提提大家
BB RIP
Sad
RIP
蘋果話係雪櫃短路 bb rip
如果發生自己屋企 都唔知點走佬
報導話爸爸都危殆,但個爸爸唔係屋裡面架wor。。。發生咩事呢
睇到好心up
小朋友RIP
好心up
我仲以為住一樓,點走都走到,但大火時要吞噬一個單位只係幾秒之間
父母一定自責一世
尋日咁啱都係燒有個「橋」字嘅地方 
呢排好多火警, 琴晚我家附近已有兩單, 應唔算大, 但真係要好警惕





今次又係抽濕機?
唔係抽濕機呀,只係我覺得電器中抽濕機好危險,所以提提大家
BB RIP
Sad
RIP
蘋果話係雪櫃短路 bb rip
如果發生自己屋企 都唔知點走佬
報導話爸爸都危殆,但個爸爸唔係屋裡面架wor。。。發生咩事呢
睇到好心up
小朋友RIP
好心up
我仲以為住一樓,點走都走到,但大火時要吞噬一個單位只係幾秒之間
父母一定自責一世
尋日咁啱都係燒有個「橋」字嘅地方 
呢排好多火警, 琴晚我家附近已有兩單, 應唔算大, 但真係要好警惕