洪水橋好慘,燒死左個小朋友

:fearful::fearful::fearful::fearful::fearful:

今次又係抽濕機?

唔係抽濕機呀,只係我覺得電器中抽濕機好危險,所以提提大家

BB RIP

Sad​:sob:

RIP

蘋果話係雪櫃短路 bb rip
如果發生自己屋企 都唔知點走佬

報導話爸爸都危殆,但個爸爸唔係屋裡面架wor。。。發生咩事呢

睇到好心up​:sob:
小朋友RIP

好心up
我仲以為住一樓,點走都走到,但大火時要吞噬一個單位只係幾秒之間:sob::sob:父母一定自責一世

尋日咁啱都係燒有個「橋」字嘅地方 :baby_girl06_shock:

呢排好多火警, 琴晚我家附近已有兩單, 應唔算大, 但真係要好警惕