大家真係要注意防火
記得唔好通宵開抽濕機
電器要定期換 
2個讚
睇到蘋果直播,有個男BB死咗

近來火災都好易燒死人,好似一百毛個主播。。。大家小心防火,保持警覺,仲有唔好訓住覺差電。。。
3個讚


不治。。。


RIP 
Rip
RIP


RIP 
RIP 




有時真係時也命也,點會估到樓下做緊水渠工程嘅時候樓上就火燭,所以條消防喉冇水
心痛 
抽濕機有得洗機嘅…
雖然我未洗過
有時真係好難想像,點樣燒倒發現果時已經走唔甩 
真係要小心家居安全
心痛 

BB R.I.P.
好慘 
RIP
今日唔濕……點解開抽濕機……
希望 bb rest in peace. 家人請振作。。。