洪水橋好慘,燒死左個小朋友

好心up
睇live 個黝人明明話個個都無事架:sob::sob::sob::sob::sob:

發生咩事?咩事

我有時都會overnight 抽濕…

我有朋友因為叉電燒左間房,好彩人冇事

聽講個主播嗰期查緊啲敏感嘢
你懂的

BB RIP

sad…

唔好呀,最多較timer就算喇:fearful:

爸爸同個仔要插喉,上天保佑距地無事呀要。。。

唔好貪平買d中國制既電制/插頭,唔關針唔針對中國事,而係做到咁平,通常都係放棄左某d野去節省成本,例如放少幾件保險零件/QC做唔足之類

唔好淘寶淘電器啦唔該。。。距地d麵包機呀氣炸鍋呀賣得好鬼平,但用都驚啦大佬。

:baby_girl03_cry:
嚴重燒傷

BB RIP :baby_girl03_cry:

BB15m…RIP

(原來唔關抽濕機事,不過都提下小心各類電器)

我朋友做物管
已經不止一次提我無人/瞓過夜嘅情況千萬唔好長開抽濕機
SET TIMER都唔好
佢接觸過幾靚牌子都好 特別用舊左嘅抽濕機
都唔好長開
因為佢年中收唔到住戶燒抽濕機嘅case
好彩只係burn左部機
唔好彩就成間屋無左/人命損失了

BB 好可憐:sob::sob::sob::sob:

麵包機氣炸鍋都係細件野

啲人係興陶洗衣機雪櫃

真心、要長插電會濕水的野、我只敢用日本大牌。反正用十年八年、無謂慳。

BB RIP​:sob:

BB RIP :cry:

早排先有人買大陸氣炸鍋著火

好似係雪櫃短路喎

好唔開心,個bb走左。願bb在天父懷中安息。