各位C9美女們,你哋個男神係邊個?只揀一個,最好加埋原因

我先:

四十中,當然係木村,日劇之神,又型又好戲

我30頭都覺得木村好正:smiling_face_with_three_hearts:

1個讚

Ramin karimloo
做phantom
有型大隻唱歌好聽
同埋錫老婆好爸爸

1個讚

揀一個好難喎!之前玄彬,呢期又變返李敏鎬

一個好難揀:joy::joy::joy:
David Beckham, Chris Evans

我要求低

李敏鎬都ok​:relieved:


佐騰健-被電暈

喂後生女,你咪同姨姨我爭喎,佢係我嘅

木村~悠長假期

我20尾
金城武世界第一 :baby_boy10_heart:
前面冇人講, 所以後面既絲打唔好同我爭呀下 :baby_boy04_laugh:

成熟嘅 Keanu Reeves
嫩嘅 Park Bogum

以前係彭XX
而家冇了

1個讚

彭于X算了吧

1個讚

吳彥祖啊。:heart_eyes:
不過佢而家髮綫後移:see_no_evil:

所以係以前,HAHA

元斌! :baby_girl10_heart:

金城武真係好正。但太神秘

我男神應智越,
唱歌好好聽,
好聽過好多天王,
靚仔到五官極完美,
360度完全冇死角,
靚到暫時香港,亞洲都冇人比得上,
跳舞超好睇超勁,
靚到韓星都唔及,
大家去youtube睇就知,
上左chill club

人老左。。好似無呢d 眼光了

與其睇韓仔,
不如支持下韓風本地人啦

呢個應智越係今年新人,
韓國返黎,
靚仔後生過你講果兩個好多,
唱歌好好聽,可以比美外國歌手,
跳舞超勁,
好睇到韓國人拍手掌,
你講果兩個韓國人淨係識演戲,
不如支持同樣韓風既本地人啦