我先:
四十中,當然係木村,日劇之神,又型又好戲
我先:
四十中,當然係木村,日劇之神,又型又好戲
我30頭都覺得木村好正
揀一個好難喎!之前玄彬,呢期又變返李敏鎬
一個好難揀


David Beckham, Chris Evans
我要求低
李敏鎬都ok
喂後生女,你咪同姨姨我爭喎,佢係我嘅
木村~悠長假期
我20尾
金城武世界第一 
前面冇人講, 所以後面既絲打唔好同我爭呀下 
成熟嘅 Keanu Reeves
嫩嘅 Park Bogum
以前係彭XX
而家冇了
彭于X算了吧
吳彥祖啊。
不過佢而家髮綫後移
。
所以係以前,HAHA
元斌! 
金城武真係好正。但太神秘
我男神應智越,
唱歌好好聽,
好聽過好多天王,
靚仔到五官極完美,
360度完全冇死角,
靚到暫時香港,亞洲都冇人比得上,
跳舞超好睇超勁,
靚到韓星都唔及,
大家去youtube睇就知,
上左chill club
人老左。。好似無呢d 眼光了
與其睇韓仔,
不如支持下韓風本地人啦
呢個應智越係今年新人,
韓國返黎,
靚仔後生過你講果兩個好多,
唱歌好好聽,可以比美外國歌手,
跳舞超勁,
好睇到韓國人拍手掌,
你講果兩個韓國人淨係識演戲,
不如支持同樣韓風既本地人啦