各位C9美女們,你哋個男神係邊個?只揀一個,最好加埋原因

Hm… 我諗佢跳唱方面要再努力啲

1個讚

Keanu Reeves
人美心善:relieved:

我比較膚淺, 高大,大隻、靚仔就ok
本地嘅唔識跳舞嘅古天樂我都ok

30中
木村:smiling_face_with_three_hearts:
Grand Maison 東京

本身佢跳唱已經好好,
好睇過啲韓仔,
唔需要挑剔,
佢喺韓國做左好多年練習生,
韓國人眼光會差過你?
就係佢本身唱跳好勁先成功做到練習生,
靚仔到勁到幾十年一遇

我無意中見到佢呢條宣傳片,
靚仔到亞洲冇人能及,
我覺得真係太掂,
靚仔到係香港有娛樂圈以黎最靚仔
跳舞仲要好勁好好睇,
衣著品味超班超型,
Jm們如果睇韓仔日本人,不如睇自己人,
優秀過日韓好多

Ok​:woman_shrugging:t2: