Hm… 我諗佢跳唱方面要再努力啲
1個讚
Keanu Reeves
人美心善
我比較膚淺, 高大,大隻、靚仔就ok
本地嘅唔識跳舞嘅古天樂我都ok
30中
木村
Grand Maison 東京
本身佢跳唱已經好好,
好睇過啲韓仔,
唔需要挑剔,
佢喺韓國做左好多年練習生,
韓國人眼光會差過你?
就係佢本身唱跳好勁先成功做到練習生,
靚仔到勁到幾十年一遇
我無意中見到佢呢條宣傳片,
靚仔到亞洲冇人能及,
我覺得真係太掂,
靚仔到係香港有娛樂圈以黎最靚仔
跳舞仲要好勁好好睇,
衣著品味超班超型,
Jm們如果睇韓仔日本人,不如睇自己人,
優秀過日韓好多
Ok![]()