其實大家選擇咗過黎,就應該
move on
,盡量講多d其他嘢,唔使懷緬過去喎(讚/彈),以前嘅事事非非,由佢過去啦
好嗎?
10個讚
好贊成,我希望呢度做到師奶版連登咁。我希望呢度可以有app ar。
5個讚
Agree
1個讚
我都係摸索緊點用![]()
希望快d上手同埋快d出真。app版
因為對舊場太多不滿,不吐不快。
已經moving on, 見到好多新topics, 比d時間大家。
5個讚
Agree
大家研究cut bk,
冇辦法呢d野係bk一講就俾人del post
1個讚
都係,希望大家都可以快d move on
我去爬過文,應該唔得啦![]()
其實都只係一個話題點,內容完全唔係緬懷過去
佢哋忍左好耐㗎啦,比啲時間喇
2個讚
我睇睇下只係對有d會員不滿
並唔關黃藍政見事
變相只係轉場講是非![]()
奶共者大家忍唔住講我明喎
Agree
1個讚
agree
1個讚
Agree
大家呻多陣好move on la,唔好俾個錯覺班大媽以為自己好重要
4個讚
係
仲有抵死emoji
可以用到emoji真係好正![]()
可以換下頭像就更加好
Agree
先給大家 盡訴心中有情先
