move on 了,初初入嚟頭一,二日大家都不吐不快,壓得太耐,日日睇fake news
抒發不滿ok嘅,多d發多d不同嘅post, 就更好啦
C9版連登 支持支持
2個讚
move on 了,初初入嚟頭一,二日大家都不吐不快,壓得太耐,日日睇fake news
抒發不滿ok嘅,多d發多d不同嘅post, 就更好啦
C9版連登 支持支持