阿布泰真心勁&型

金色,銀色mask 都好用,初初唔知佢有得買時我都去萬寧買,黑頭水更加係掂,次次都撕好多出嚟,特別而家戴口罩嘅日子更加需要黑頭水,要將成樽黑頭水浸左落熱水先由膠狀變成水狀再查上鼻,貼上張黑頭紙,等乾再撕出嚟。

黑頭液同金色mask…好用? 介紹下

黑頭水齋睇字都覺得好爽:joy:

激死689, 哈!

減價D貨勁平, MASK $100 4盒, 平時買都要$5X
買埋零食同其他野岩岩好$600 再9折, 仲送埋貨
抵到爛~~~

1個讚

大家一齊懲罰佢

:baby_boy10_heart:

點解既?

去罰佢至得

見佢D 米糠油咁平, 有整皂既人岩晒wo :baby_girl05_idea:

image

聽老婆同外母話試咗阿布隻$18腳板貼唔錯:smiling_face_with_three_hearts:

3個讚

真係辛苦晒梁太,佢老公越來越維園阿伯feel​:rofl::rofl::rofl:

支油好抵喎

我睇緊佢個online shop 話滿400 就free shipping, 佢D野勁平,要買好多先夠$400 [sosad] [sosad]

皇家蛇油…正野

Thx

皇家足貼每次都會買嚟看門口 :baby_girl12_tehe:
最近見到JAPARA Perfume大減價,忍唔住買左。我以前成日去試,因為真係好鬼香~

ray 面膜平過萬0好多

我頭先買左洗髮水,一陣試

有什麼用處?:heart_eyes::heart_eyes:查面定查身