大家幫襯黃店盡量用現金呀
用eps/credit card/8達lon 會扣佢地手續費 
2個讚
有冇知邊到有分店
要大大力罰佢地先得
我已經個個星期好唔得閒咁去罰黃店
,但罰得好開心
好多架,官網睇下
勁
好正
等我去睇下
萬寧係藍架
同埋可以揀,點都係local小店先啦
不如講下有乜值得買,因為我次次想幫襯但都買唔到嘢。
我追post見黑頭水,金、銀色面膜,仲有無其他推薦?
理直氣壯自然有型
佢係蘋果落全版廣告喎!
適用於疼痛部位,緩解肌肉酸痛扭傷
我鍾意佢個止汗水晶 可以用好耐 
唔止阿布泰,泰國人都好勁,
寸到小粉紅駁唔到
同惠康同一集團架
就算佢喺蘋果落,佢都係幫自己生意啫
仲會多左你幫襯
個logic 咁樣唔係好岩, 唔通賺完BLUE object 錢就要幫襯返blue shop 咩, 我地要賺佢地既錢用返去黃店到, 有咩都幫襯左黃店先, 真係冇得選先考慮呢D 藍店
1個讚
樂富個間好好行