阿布泰真心勁&型

大家幫襯黃店盡量用現金呀
用eps/credit card/8達lon 會扣佢地手續費 :baby_girl02_angry:

2個讚

有冇知邊到有分店

要大大力罰佢地先得:laughing:

我已經個個星期好唔得閒咁去罰黃店:joy::joy:,但罰得好開心

好多架,官網睇下

:+1:

好正:joy:

等我去睇下

萬寧係藍架

同埋可以揀,點都係local小店先啦

不如講下有乜值得買,因為我次次想幫襯但都買唔到嘢。

我追post見黑頭水,金、銀色面膜,仲有無其他推薦?

理直氣壯自然有型

佢係蘋果落全版廣告喎!

適用於疼痛部位,緩解肌肉酸痛扭傷

我鍾意佢個止汗水晶 可以用好耐 :baby_girl12_tehe:

唔止阿布泰,泰國人都好勁,
寸到小粉紅駁唔到

同惠康同一集團架
就算佢喺蘋果落,佢都係幫自己生意啫
仲會多左你幫襯

個logic 咁樣唔係好岩, 唔通賺完BLUE object 錢就要幫襯返blue shop 咩, 我地要賺佢地既錢用返去黃店到, 有咩都幫襯左黃店先, 真係冇得選先考慮呢D 藍店

1個讚

樂富個間好好行