阿布泰真心勁&型

阿布堅夠 吉屎 :baby_girl10_heart:

Abouthai : 堅
689 : 廢

1個讚

好有型呀

型到震 :baby_girl10_heart: 支持阿布!

下次經過去買返幾包薯片先 :baby_girl10_heart:

1個讚

真心勁,發展得幾好

佢真係好無聊

我成日好想幫襯,但幫襯得唔多,只買到泰國黑頭液同金色mask。嗰度有什麼泰國嘅護膚品係好用㗎?

佢先係最忠實嘅fans​:rofl:

個個星期都去一次入貨,買雞扒雞翼和蛋
以後都去

多啲幫襯 萬0 同 aeon 先:heart_eyes::heart_eyes:

好正呀 :baby_boy10_heart: :baby_boy10_heart: :baby_boy10_heart: 大家要多多支持呀布泰

型到喊

有咩好用,推介呢?

抵到好過份!

:clap::clap::clap:

我淨係買零食同止汗水晶,護膚品都想試下,請問黑頭液同金色mask好唔好用?

好可愛:laughing::laughing::laughing: