阿布堅夠 吉屎
Abouthai : 堅 689 : 廢
好有型呀
型到震 支持阿布!
下次經過去買返幾包薯片先
真心勁,發展得幾好
佢真係好無聊
我成日好想幫襯,但幫襯得唔多,只買到泰國黑頭液同金色mask。嗰度有什麼泰國嘅護膚品係好用㗎?
佢先係最忠實嘅fans
個個星期都去一次入貨,買雞扒雞翼和蛋 以後都去
多啲幫襯 萬0 同 aeon 先
好正呀 大家要多多支持呀布泰
型到喊
有咩好用,推介呢?
抵到好過份!
型
我淨係買零食同止汗水晶,護膚品都想試下,請問黑頭液同金色mask好唔好用?
好可愛