而家連廣告都用AI拍

而家連廣告都用AI拍,連少少工作機會都唔俾人 :exploding_head:

YOUTUBE廣告以前我地成隊人接,包曬全部野連埋MODEL費,加埋硬照廣告,都係收幾萬…..

最平係就咁影硬照,全包都係收幾千,而家AI生成係咪唔駛錢?

就算唔係成條片,部分開支大的鏡頭用咗AI,已經令好多人失業。

其實以前都有用電腦整假背景整到個人飛黎飛去,呢D唔係我地整我地係拍實景,聽講以前整電腦特效要好貴,而家AI好似免費真係好癲……..

最恐怖係而家連人都用AI,model都唔駛請 :see_no_evil:

但免費好多bug

我諗完整出到條片(好似懲教嗰條)應該要俾錢

AI 始終仲好假,仲未做到真人嘅效果

睇過大劣AI 片,表情又唔掂、背景又唔掂、衫同場景又唔連戲,我諗做條好嘅AI 片都花唔少人力去check

最大鑊係佢今日假,過一排就會進度到:confounded_face:

check下就改到已經好方便,我地以前拍錯如果第2日先知就好大件事,如果嚴重到要重拍既話可能要蝕錢做 :exploding_head:

只係正苦D人懶,唔check清楚條片就出街

AI係進步得好快,睇爽劇已經多左唔同AI角色樣

阿懲教署已經起用新AI女團去拍禁毒片:zany_face: