我作為兩女之母,都係BK遊走過,
之後玩玩下唔對路 我就冇再係BK留腳毛喇

見到有新論壇 開心到一個點,希望babycondom 呢啲邪教組織唔洗再獨大
想講下一個經歷,本人係一個agent
我淨係係BK問過下 點解會有人冇參加保險計劃只係純想了解 我俾人圍到Hihi係咁話我搵生意
我心入面爆左句粗口 其實我都係想了解下唔同人既諗法姐 唔洗咁下嗎
從此之後我冇再玩BK 啲人真係好惡



分享完畢


。我唔鍾意再睇佢哋,覺得佢哋好恐怖,好嘔心,不分黑白是非,潑婦罵街,所以del埋個apps啦!