應付借貸電話

呢排好多叫人借錢電話,今朝又接到,無無聊聊玩下
A:先生,你好,我係XX打嚟,而家做緊底息貸款,最多可以借到月薪30倍,唔知你有無咭數或借貸未還呢?
我:唔駛啦,我最近同狸克借咗,0息,唔駛個個月還,鐘意還就還,唔還又唔追
A:係? 邊間公司?
我:nook, 咁出名,你唔係唔知呀?

2個讚

我會答,行家…
你唔夠數?駛唔駛借啲錢俾你?

答佢:我想借五千億港幣,唔知幫唔幫到我

1個讚

唔聽:rofl::rofl::rofl:

係啦,前排無乜
呢排每日幾個,好煩,全部唔聽

哈哈,家庭主婦0入息,30倍都無用

私人電話就有程式block晒,不過任何唔識嘅電話已經唔聽,不知名要打嚟搵我就打去公司。