好_嬲



無可能發生嘅事都會係本來有法治,人權的自由金融城市發生,匪夷所思


面對現實吧,一係走,一係推翻。
伺機而動,Be water
2個讚
紅官胡雅文係唔係胡國興個女?胡國興話過"企喺年青人一邊",對佢有D失望。
香港人要加油
人在做 天在看
真理可能遲 但一定會到
家下成日睇到呢啲新聞,真係覺得好無力,唔知自己可以做乜?!
一個斬人者仲要比官讚話係品格高尚,只係判得個45個月;另一個無傷人只係想守護自己家園既人,竟然要比人判得重過傷人者,咁仲有公平天理嗎?好痴線!
2個讚
同意, 好無力感