連Jolin同丞琳都比人踩,話佢地幾廿歲扮可愛
我再講多次:bob嫂最靚最索,李-欣都唔靚,哼 
清楚地証明了亡國班大媽係反智㗎
好想知佢地真身有幾索
1個讚
我同你地講,私煙係最靚。
仲有個個年輕貌美,四十幾歲人入馬會買六合彩會比人查身分證

連Jolin同丞琳都比人踩,話佢地幾廿歲扮可愛
我再講多次:bob嫂最靚最索,李-欣都唔靚,哼 
清楚地証明了亡國班大媽係反智㗎
好想知佢地真身有幾索
我同你地講,私煙係最靚。
仲有個個年輕貌美,四十幾歲人入馬會買六合彩會比人查身分證
