究竟亡國JM係咪個個都好索?

連Jolin同丞琳都比人踩,話佢地幾廿歲扮可愛:sweat_smile:

我再講多次:bob嫂最靚最索,李-欣都唔靚,哼 :baby_girl04_laugh:

清楚地証明了亡國班大媽係反智㗎:-1:

好想知佢地真身有幾索:slight_smile:

1個讚

我同你地講,私煙係最靚。

仲有個個年輕貌美,四十幾歲人入馬會買六合彩會比人查身分證:smirk::smirk: