香港都咁多 "忠心員工"??

香港老闆咁多無良,佢地有份做成

我覺得…佢地覺得硬食無奈係可以,但唔好講到合理咁樣…好唔好

真係比舊便便佢食都要感恩有嘢食,唔係便便都冇得佢食

ps 改返文雅少少嘅字眼

費時有人食緊飯嘛…anyway 明就好

大家有大家唔同嘅表達方式,但初心不變

國泰,海洋公園無薪假都明呀⋯⋯因為佢地業務真係直接受影響!有線?上網一定好多人上,電視又好多人睇!佢都無薪假??:thinking::thinking::thinking:

少左廣告卦
員工勢孤力弱,最易比人出手
同埋公司同員工,往往員工係下把

我曾經聽過老闆覺得佢"收留"員工係善行,之後佢無里頭發癲鬧我,嘈左一輪走左

咁有幾多人用有線寬頻?年報寫175,000,多18年2萬。有線不時被人鬧斷線。我就係咁轉用網上行。網上行分分鐘仲多人用過有線。
有線幾多人睇你睇下2019年年報就知,訂戶係跌緊。(2019:772,000, 2018:800,000)
媒體幾個月前已經難做。TVB炒350人,南早同商台要人放NPL,星島要員工減薪同傾賣盤,蘋果炒人又話告急。
成日讚某D台新聞做得好,但真係有幾多人課金支持?唔好當新聞係free goods。真係有課金傳真社、有線、蘋果唔需要話告急。課金唔好課死一間。D人成日提立場,但其他有心做嘅好少有人講。

1個讚