我地盟友需要幫忙(奶茶聯盟)

pls help sign 泰國戰友聯署
5.15到期,欠30000簽:sweat_smile:

支那水霸截咗上流嘅水
導致湄公河下流地方泰國越南等地乾旱

#StopMekongDam
#nnevvy
#MilkTeaAlliance
Link:
https://petitions.whitehouse.gov/petition/stop-china-build-dam-upstream-mekong-river

我知好多人會講冇用,但咩都唔做就最冇用

3個讚

按sign出error, 晏少少再試

個網好似有bug 暫時簽唔到。

Signed

1個讚

簽得啦

簽得啦1

done

1個讚

搞掂

1個讚

Push
剛見到仲有得簽

Done

1個讚

仲差少少,大家起身快d簽啦

1個讚

仲差幾個鐘咋,好驚唔夠數。
人哋泰國人串小粉紅時我哋笑得咁開心,人哋而家要幫忙,我哋又幫唔到乜手。
尋日發生咁多嘢令人咁憤慨,我哋灰完就要振作,而家只係簽個聯署,咁都唔得?中共唔止搞香港,佢而家喺世界作惡阿。如果佢今次起到個堤壩,經濟本錢又會多咗,又會再加劇佢為所欲為嘅作風。
各位爸爸媽媽,希望你哋支持,無論結果係點都好,起碼自己努力過無愧於心。

1個讚

Done

1個讚

done

1個讚

唔知做咩,收唔到 confirn email。 :baby_girl09_question:

signed

1個讚

Signed!

1個讚

再sign一次

唔知點解係咁,有啲人得有啲唔得。
我尋日都係,平時可以等半日就得,但今次時間緊迫,可唔可以forward 比屋企人朋友先,可能佢哋簽到 :confounded::pray::pray:

我都收唔到:cry: