pls help sign 泰國戰友聯署
5.15到期,欠30000簽
支那水霸截咗上流嘅水
導致湄公河下流地方泰國越南等地乾旱
#StopMekongDam
#nnevvy
#MilkTeaAlliance
Link:
https://petitions.whitehouse.gov/petition/stop-china-build-dam-upstream-mekong-river
我知好多人會講冇用,但咩都唔做就最冇用
pls help sign 泰國戰友聯署
5.15到期,欠30000簽
支那水霸截咗上流嘅水
導致湄公河下流地方泰國越南等地乾旱
#StopMekongDam
#nnevvy
#MilkTeaAlliance
Link:
https://petitions.whitehouse.gov/petition/stop-china-build-dam-upstream-mekong-river
我知好多人會講冇用,但咩都唔做就最冇用
按sign出error, 晏少少再試
個網好似有bug 暫時簽唔到。
Signed
簽得啦
簽得啦1
done
搞掂
Push
剛見到仲有得簽
Done
仲差少少,大家起身快d簽啦
仲差幾個鐘咋,好驚唔夠數。
人哋泰國人串小粉紅時我哋笑得咁開心,人哋而家要幫忙,我哋又幫唔到乜手。
尋日發生咁多嘢令人咁憤慨,我哋灰完就要振作,而家只係簽個聯署,咁都唔得?中共唔止搞香港,佢而家喺世界作惡阿。如果佢今次起到個堤壩,經濟本錢又會多咗,又會再加劇佢為所欲為嘅作風。
各位爸爸媽媽,希望你哋支持,無論結果係點都好,起碼自己努力過無愧於心。
Done
done
唔知做咩,收唔到 confirn email。 
signed
Signed!
再sign一次
唔知點解係咁,有啲人得有啲唔得。
我尋日都係,平時可以等半日就得,但今次時間緊迫,可唔可以forward 比屋企人朋友先,可能佢哋簽到 


我都收唔到![]()