正常香港人當然灰啦。我好同意劉細良講,灰心一陣好啦。中國就係要我地灰,認命。我唔會放棄。加油
2個讚
當沈咩輝同首富誠都棄共,我地可以好樂觀。
過程唔快,要做既都係點樣令大家同路人好過 d 同減輕傷亡,國際線,捱到佢冧為止。
1個讚
係啦,灰一陣好喇
我今日忍左全用唔睇新聞
過左度氣先睇,頂得住
大家都要頂住
1個讚
你第一句話9月旺獻世派,嚇死我以為民主派會輸,否則香港真正壽終正寢
但民主派無論點被抹黑都要企硬支持,不分化,不能比對家贏
即係邊個?
完全失眠!![]()
你有冇上丘品節目聽幾位師父預言?你個人預測跟幾位師父有否相同預測?
心痛年青人受傷、被捕!!
多謝分享!我哋要內心堅定!外在則be water, be air, 保命、鬥長命。
要有信心!三年零八個月都頂到,今次都頂到!香港一定會重光!
1個讚