今日好灰,好傷心

其實台灣同韓國經歷民主自由既過程都要幾十年時間
唔係一年兩年就可以光復,要有心理準備有一段長既黑暗日子
前蘇聯都經歷左幾十年先瓦解

3個讚

輸人不輸陣, 樓主加油.

我地可以教育下一代。等佢地不要被污染。

1個讚

真係好唔開心,但慶幸有你地咁多位同路人… 我地唔好放棄啊,放棄就真係咩都冇…

1個讚

我只可以講,更離譜嘅事仲未發生,今年 8 月 9 月 會出現,而整個 2021 年都係強權主導。

1個讚

大家要撐住,唔好灰心,繼續堅係黃色經濟圈。

咁9月立會你點睇?

其實我地已經由2014到而家,6年了,一定要忍理佢

1個讚

個pk政府就係要你地灰,我地灰、放棄,佢地就win,
人有情緒,要灰可以,過埋呢兩日就要繼續撐住,
記住北愛、南韓、台灣,佢地都涯左漫長歲月先見到光明的。

係呀,我講左一句pk,要封就封

3個讚

唔會係30年,因為共產黨冇30年命

係黑暗同悲傷嘅一日, 但唔可以灰心, 堅持撑黃色經濟圈先, 要穩守, 惡人無咁長命嘅

我地好多人都係香港大,唔會想佢死,所以有能力嘅就送小朋友出外讀書,由我地呢一代頂住,當小朋友大左有能力,就返黎接手搞好香港

黎明來到要光復這香港:sob::sob:

我都係,好辛苦,頂住頂

我都好辛苦
平時同仔女食飯多數講開心嘢
今晚我忽然認真同佢地講唔好逃避歷史
就算有唔好嘅過去 都係用黎警惕自己唔好再錯
真係無胃口食 :baby_girl08_think:

1個讚

真係好唔開心,無力感好重

整個 9 月都係旺建制派,2-5/9 會有大量抺黑泛民議員的事爆出來,龍門任佢擺,不過,6/9 算係一個可以突擊日子,泛民會蠃,但只是險勝,也不可能有區議會大勝的場面,14、15、24-27/9 大凶日,如果呢幾日有示威,會傷得特別重。

這個月發生嘅事,會導致十月對政府小型的現眼報。我覺得係 trump 真出手。

3個讚

下一代…唉

唔係嘛…
我想像唔到…

雖然個心up住,每日都覺得好難捱。
但我信香港會有重光的一天。

而家希望台海打扙,咁中共嘅減亡時間就可以推至超光速。