你同意楊潤雄當教育局局長只要弊無利嗎?

你同意楊潤雄當教育局局長只要弊無利嗎?

我懷疑係私相授受,楊x雄連批判思考能力都冇,又冇容納不同意見既胸懷,佢其實有乜資格做局長?我建議如果政府開個奶共局比佢做,但最重要係佢楊x雄自己要貼返錢出黎奶共。

這兩年發生的事令我不會看大陸出版的歷史書!

1個讚

佢條奶共狗奴廢柴,當乜長都只有弊無利啦:rofl:

中國人既所謂唯物史觀限制佢地睇歷史既角度,佢地d史書不看也罷。

有入門級的歷史書介紹嗎?理科人,見到中文,中史就頭痛:sweat_smile:

強烈要求高官仔女唔俾出國留學,強制返大灣區。

3個讚

吮情緊張!唔吮有機會被炒

易博士出版社既圖解歷史系列。中國部份有大清史、東亞史、近現代史。

呢套書比小朋友睇,但冇歷史底既人睇可以當入門,非常簡單易明,但又夠詳盡。因為大部份係日本作者,可以用比較客觀角度去睇歷史。

好的,試下由入門版開始!謝謝!

楊局長同林奠係連做人資格都無…

1個讚

呢條答應只可以係同意, 你有誤導成份

1個讚

喱條題目冇討論空間