監警會報告:7.21警未及時行動激化勾結黑社會指控 12宗警員開槍無違規

監警會報告:7.21警未及時行動激化勾結黑社會指控 12宗警員開槍無違規

從沒期望過

呢個警監會廢:woozy_face:

無希望就無失望

笑話嚟?香港人笑唔出

冇期望過佢會講啲合理嘅嘢

係要獨立調查委員會呀

之前新聞訪聞個撐警大媽, 佢話: 香港已經有證監會, 唔需要獨立調查委員會。 :baby_girl09_question:

1個讚

連重金請返黎果D外國專家都中途棄船,就知呢個所謂監警會有幾「做到野」,份報告幾有「公信力」。

佢地真係以為求其出份野幫黑警洗白就有人信?收皮啦。

如果你覺得市民係因為這件事誤會咗香港警察係同黑社會勾結,咁不如你查清楚721 發生咗咩事,咁等大家唔好誤會你囉

2個讚

痴線!無腦嘅先會信呢份報告嘅內容!

毫無公信力可言,唔怪得而家冰仔郁下就拎枝搶出黎啦:face_with_symbols_over_mouth:

睇到呢份咁既護短報告令人更嬲!

特登喺外國請專家棄船就知

監警會都好信?

咁耐以黎我哋仲有咩更荒謬絕倫嘅未聽過?
撐警班xx(自行填充)無呢份報告都係會照撐。
完全係嘥氣,監警會嘅存在簡直係浪費地球資源

丑態百出

請問有冇人睇過上年 (大約係有外國專家辭任警監會顧問之後) lihkg出過一個post係關於外國一份報張檢視一批警暴個案,而檢視呢批個案專家其中有一至兩名專家就係今次辭任警監會顧問職位,
在報導中,佢哋認為有不少個案係有人使用過份武力。

我搵極都搵唔返,好想知有冇人可以搵到?:pray::pray::pray:

監警會本身已經係一個笑話。
一個無調查權力嘅機構,人講乜佢讀乜。
嘥米飯養癈柴。

監警會??
幫警會呀嘛:expressionless::expressionless::expressionless:

1個讚