請問各位收了報税表未?
未啊~
未,更加唔想交
唔該哂,我都唔想交
未
我都未收到, 見到咁多位都未收到,應該係之前政府home office, 所以延遲了寄表
之前有個post 話今年會延長一個月
咁都好d, 如冇記錯每年的報稅表好似係31/5之前要交, 但我又唔係太記得收左報稅表未, 而家 見到咁多位都未收到, 咁我都應該係未收到喇
你啱,以往都係5月2日出表,一個月內提交。
不過我試過擺埋一二邊,七月中先交

咁有冇罰你錢
冇![]()
請問各位收了報税表未?
未啊~
未,更加唔想交
唔該哂,我都唔想交
未
我都未收到, 見到咁多位都未收到,應該係之前政府home office, 所以延遲了寄表
之前有個post 話今年會延長一個月
咁都好d, 如冇記錯每年的報稅表好似係31/5之前要交, 但我又唔係太記得收左報稅表未, 而家 見到咁多位都未收到, 咁我都應該係未收到喇
你啱,以往都係5月2日出表,一個月內提交。
不過我試過擺埋一二邊,七月中先交

咁有冇罰你錢
冇![]()