612 行街食飯抖下氣

6月12日你地會唔會出嚟行下街 食下飯 抖下氣??

如果疫情又嚴重返
我選擇留係家
做一個負責的人

之前仲有個節日
64
唔知今年點呢

1個讚


需要出去既就會去

2個讚

期盼煲底相見!

1個讚