6月12日你地會唔會出嚟行下街 食下飯 抖下氣??
如果疫情又嚴重返
我選擇留係家
做一個負責的人
之前仲有個節日
64
唔知今年點呢
1個讚
會
需要出去既就會去
2個讚
期盼煲底相見!
1個讚