你地老公識唔識做家務?

我老公都係,大部分都識,只係唔識煮不過都識煮早餐等普通野。可能都係因為佢之前自己住,不過佢沒潔癖。

佢熨衫仲叻過我,成人會覺得我同工人姐姐熨得好慢:roll_eyes:

老公之前都係自己住開,佢仲有潔癖,
所以基本屋企嘅家務通常都係佢做〜
(可能自己住嘅都會獨立啲肯做啲?)
有時我幫下手洗碗同摺下衫咁〜叫分擔下 hehe
就算home office 有時做完嘢都唔想做家務 淨係想廢haha
不過好彩老公都無乜嘢〜呢方面真係幾好

肯做嘅,洗衫、晾衫、抹地,煮食就唔叻

1個讚

我老公成日覺得我洗廁所唔及佢洗得乾淨 洗碗又係 佢話留比佢洗 :crazy_face:

自己住做開就冇所謂
冇出嚟住過嗰啲阿爸阿媽搞掂, 多數唔想做啦

識但成日扮唔識

你老公好有心幫你做家務:smiling_face_with_three_hearts: 但係落力過頭:sweat_smile:

我係老公,屋企清潔我負責。

好彩唔係同我做facial!:joy:

2個讚